روزنامه کائنات
1

صفحه اول

۱۴۰۱ شنبه ۲۸ آبان - شماره 4252

 واکنش ها به بیانیه شورای حکام

یکی از راه‌های  هجمه رسانه‌ای به ایران

  تصویب قطعنامه شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی علیه ایران، به رغم تمام اقدامات اعتمادساز تهران نشان می‌دهد که برای غرب موضوع هسته‌ای هم مانند حقوق بشر، تنها ابزاری برای زیاده خواهی و فشار است.
شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در تازه ترین نشست خود مغلوب جوسازی‌های ایران هراسانه آمریکا و تروئیکای اروپا شد و قطعنامه پیشنهادی آنها درباره مسائل ادعایی پادمانی در پرونده هسته ای ایران را تصویب کرد.
تصویب این قطعنامه با توجه به فضای سنگین سیاسی و رسانه ای که در هفته‌ها و ماه‌های گذشته علیه جمهوری اسلامی ایران به راه افتاد، قابل پیش بینی بود. قطعنامه ای که بار دیگر نشان داد برای اعضای شورای حکام و تروییکای اروپا حقیقت چندان اهمیتی نداشته و آنها بیش از هر موضوع دیگری در پی بهانه تراشی برای افزایش فشار حداکثری بر ملت ایران هستند.
سومین قطعنامه شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی پس از امضای برجام، در حالی با ۲۶ رای موافق و ۲ رای مخالف به تصویب اعضا رسید که مبنای آن جز ادعاهای رژیم صهیونیستی، موضوع معتبر دیگری ندارد. ارائه اطلاعات درباره ذرات اورانیوم در سه مکان مورد ادعایی، ارائه اسناد و پاسخ‌های...

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه